Při nákupu nad 2000 Kč doprava do Balíkovny ZDARMA
Logo
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. O nákupu
  3. Reklamace

INFORMACE - REKLAMAČNÍ ŘÁD

1.Všeobecná ustanovení

Reklamační řád nastavuje pravidla pro reklamační řízení, jeho správného postupu, pro rychlé vyřízení oprávněného nároku kupujícího. Kupujícímu se doporučuje seznámit se s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami.
Vyřizovatelem reklamačních řízení za stranu prodávajícího je určený odpovědný pracovník.
Reklamační řád vychází obsahově z VOP.


2.Práva a povinnosti


Reklamační řád, jenž určujte postup kupujícího, se řídí aktuální právní úpravou, zejm. předpisy 40/1964 Sb., občanský zákoník, dále 513/1991 Sb., obchodní zákoník pro případy dle § 261 a násl.), zákonem 634/1992 Sb., O ochraně spotřebitele.

Možnost uplatnění reklamace na vadné zboží je omezena pouze na zboží, které bylo zakoupeno v našem online obchodě, což kupující musí potvrdit předložením řádně vyplněného dokladu o koupi.


Záruka se nevztahuje na škody způsobené:

  • neodborným použitím zařízení
  • mechanickým poškozením nebo opotřebením
  • živelnými pohromami (vodou, ohněm, bleskem)
  • jinými vnějšími vlivy
  • prodávající odpovídá za vady, které má prodaná věc při převzetí kupujícím. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním
  • u vady, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající se zavazuje k co nejrychlejšímu vyřízení reklamace.
  • u vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc byla řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu zboží.
  • odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na špatně zabalené a chybně odeslané zásilky od kupujícího s reklamovaným zbožím.
  • neoznámené zásilky k reklamačnímu řízení nebudou vyřizovány
  • reklamace zboží musí být vyřízena do 30 kalendářních dnů od doručení zboží prodávajícímu
  • v případě, že prodávající neopraví nebo nevymění reklamované zboží ve lhůtě, má kupující nárok na nový výrobek nebo vrácení celé kupní ceny
  • při oprávněné reklamaci hradí výlohy na zaslání zboží zpět ke kupujícímu prodávající
  • náklady dle § 53/4g si nese sám kupující
  • kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy pouze v zákonem stanovených případech a za splnění dalších podmínek uvedených tomto reklamačním řádu
  • kupující je povinen u důvodu obezřetnosti informovat prodávajícího na email, ještě před odesláním reklamovaného zboží, že zboží odesílá
  • prodávající je povinen informovat kupujícího o ukončení reklamačního řízení

 

3.Předání-doprava reklamovaného zboží

Reklamované zboží musí zákazník dopravit osobně, zaslat na místo uplatnění reklamace nebo Vám po domluvě může být objednán svoz. V případě zaslání postupujte podle instrukcí v bodě "Místo a způsob uplatnění reklamace" reklamačního řádu. Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení zákazník vyzván k odběru zboží. V případě zájmu může být po dohodě zboží zákazníkovi zasláno.


4. Místo a způsob uplatnění reklamace

Kupující je povinen vždy prokázat původ zboží souvztažnými dokumenty (Faktura, účtenka a objednávka,dle které byly prodejní doklady vystaveny).
V případě poruchy nebo výskytu výrobní vady výrobku v záruční době, je místem uplatnění reklamace na adrese prodávajícího. 
Z důvodu rychlého vyřízení reklamace a dodržení kvality reklamačního řízení je nutno dodržet pokyny prodávajícího. 

Pokyny:
Informovat kupujícího o vzneseném požadavku na reklamaci na adresu prodávajícího info@birdgarage.cz písemným způsobem v e-mailu, s dodržením předání požadovaných údajů dle Reklamačního protokolu. 

Na základě těchto údajů Vás pověřená osoba k reklamačnímu řízení bude zpětně kontaktovat k vyřízení Vašich požadavků.

Následně lze reklamaci uplatnit:

  • osobním předáním
  • zasláním přepravní službou (Česká pošta) s kopií vyplněného formuláře Reklamační protokolu, o fyzickém převzetí do reklamačního řízení bude kupující informován prostřednictvím elektronické pošty, v př. uznání reklamace reklamační řízení začíná běžet dnem převzetí zboží
  • po domluvě Vám může být zajištěm svoz dopravcem PPL

 

Reklamační protokol ke stažení

 

 

Kde nás najdete

Náměstí Míru 4
Dýšina, 33002

Facebook

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz